Kořeny Mořenu

Z Grand Campaign

Lokace

1

Show Spoiler

Harpunářské sklepení

2 Větší sklep.

  • Zamčená mříž vedoucí vzhůru
  • Na jih velké skladiště harpunářských zbraní a zbrojí
Show Spoiler

Sklad provazů

6 Lana a provazy rozvěšené po stěnách. - Zatažení za jedno z nich otevírá průchod do Mersinova sklepa

Mersinův sklep

7 Sklep, ve kterém handlíř Mersin pořádá nelegální zápasy - Skladiště handlířského zboží - zaprášené, nepoužívané, jen na oko - Malá aréna pro dva bojovníky a několik hostů - Schody do domu Handlíře Mersina

Svatyně Keory

8 Svatyně zavržené bohyně Keory. Kdysi pomáhala lidem porazit přírodu a bojovat s divokými bestiemi. Požadovala za to ale krvavé oběti, včetně lidských.

  • Vyobrazení Keory ve vyřezávaných reliéfech na stěnách
  • Puklá hlava Keory zakrývá průchod kamsi na západ (zničil ji Augustin)
  • Byly tu obětiny, které naznačují, že Keoru někdo aktivně uctíval

9

Show Spoiler

Pašerácký přístav

10 Překladiště, bývá zde zakotvená malá loď schopná vyplout na moře.

Show Spoiler

Provaz do koruny Skladištního stromu

11 Tajný provaz do Přístavního skladiště.

Show Spoiler

Spodní skladiště Utržené pracky

12 Překladiště a sklad trvanlivějších věcí, kterým tolik nevadí vlhko.

  • sudy s pivem
  • bloky solí
  • plachty, provazy
  • dvě pramice

Ve východních chodbách byli slizošneci, které sem nasadil #Tur Haudhion, aby přiměl Hagguka Masáka platit výpalné.

Show Spoiler

Horní skladiště Utržené pracky

13 Slouží jako skladiště potravin, případně si sem ukládají náklad hosté.

  • sudy s pivem
  • bedny s nasoleným masem
  • pytle s moukou

Jedna bedna označená křídovou značkou "F" - obsahuje 8 ingotů mědi a měděný obušek s hlavicí ve tvaru hada, majetek Serpeka Znesvěceného.

  • obsahovala čarovnou hůl s hadí hlavou a značkami
  • 8 měděných ingotů. Xaramax jeden ingot označil sledovací značkou.
Show Spoiler

14

Show Spoiler

15

Show Spoiler

Zatopený sklep

16 Snížená podlaha, stojatá voda. - lávky z dřevěných prken je možné přejít suchou nohou - u severní stěny držáky na pochodně

Show Spoiler

Bedna s haraburdím

17 Jedna obrovská bedna - plná železného haraburdí - zakrývala průchod do hrobky Gremeka Hojného - starého elfího vládce Aldacíre - družina Gremeka nejprve osvobodil a pak zabila nad mříží v plesnivé místnosti

Plesnivá místnost

18 Místnost s freskami a rytinou. - fresky zničené, všude zelená plíseň - na severní zdi rytina Gremeka Hojného, zakrývá tajnou chodbu - podlaha mříže, pod nimi voda tekoucí do stoky - na policích lampy ve tvaru žab

Show Spoiler

Skladiště Dveřníka Jima a jeho party

19 Tajné skladiště plné luxusního kontrabandu pro vyšší vrstvy Zůstaly v něm: - vzácné oleje za 300 šekelů - slídové desky za 100 šekelů Družina si odnesla: - nakládaní omamní motýli za 500 šekelů - po konzumaci se postava do vyspání chová bezstarostně (-1WIS) - idol sedmirukého boha, držák na 7 otrávených dýk Družina nechala na místě značku Tur Haudhiona.

Podzemní fontána

20 Místnost, kde do stoky stéká dešťová voda ze zikkuratu a vytváří fontánu relativně čisté vody. - úzké střílny z okolních místností k fontáně - přikovaný žebrák, měl u sebe zvoneček, Felix ho zabil

Show Spoiler

Klenutý mostek

21 Klenutý mostek nad stokou - zespodu na něm někdo ořezal visatce

Show Spoiler

22

Show Spoiler

23

Show Spoiler

24

Show Spoiler

25

Show Spoiler

26

Show Spoiler

27

Show Spoiler

37

Show Spoiler

Skladiště levného kontrabandu

38 Skladiště levnějšího kontrabandu pro masy - označené Tur Haudhionovými značkami

Show Spoiler

Spodní vchod do Královského stromu

39

  • Velké kamenné dveře → nápis, čitelná jen slova "Vstoupit ... hoden ... sežehnout." ⇒ Otevře je ten, kdo si nepřípustí, že by ho oheň mohl spálit → Vedou do Hrobky pod královským stromem
  • Dvě čarovné mísy s ohněm → pálí jen tomu, kdo věří, že ho pálit mohou.

Po dobu své návštěvy Královského stromu nechala družina v místnosti dva svázané Tur Haudhionovy asasíny. Po opuštění je propustili.

40

Show Spoiler

Bestiář

Slizošneci

Group (1d6+1)

  • 8HP, Krunýř 2, Kousanec d4 (close) + oslizení
  • Osliznutí:
    • Když tě osliznu, zpomalím tě.
    • Oblemcám něco slizem
    • Rozmnožím se, když mě necháš u jídla.

Pašeráci

Group (2d8), 1z3 že už pracují pro Tur Haudhiona

  • 9HP, Kožená zbroj 1, Tesák d6 (close)

Obří ještěrky

Show Spoiler

Hejno jedovatých žab

Show Spoiler

Assasini

Show Spoiler

Škrtící plevel

Show Spoiler

Visatec

Show Spoiler

Tur Haudhion

Zatím tajemná mocná postava, která nevybíravými metodami včetně výpalného získává moc nad pašeráckými skupinami.

Dveřník Jim a jeho parta

Show Spoiler