Kořeny Mořenu
Lokace
1
Harpunářské sklepení
2 Větší sklep.
- Zamčená mříž vedoucí vzhůru
- Na jih velké skladiště harpunářských zbraní a zbrojí
Sklad provazů
6 Lana a provazy rozvěšené po stěnách. - Zatažení za jedno z nich otevírá průchod do Mersinova sklepa
Mersinův sklep
7 Sklep, ve kterém handlíř Mersin pořádá nelegální zápasy - Skladiště handlířského zboží - zaprášené, nepoužívané, jen na oko - Malá aréna pro dva bojovníky a několik hostů - Schody do domu Handlíře Mersina
Svatyně Keory
8 Svatyně zavržené bohyně Keory. Kdysi pomáhala lidem porazit přírodu a bojovat s divokými bestiemi. Požadovala za to ale krvavé oběti, včetně lidských.
- Vyobrazení Keory ve vyřezávaných reliéfech na stěnách
- Puklá hlava Keory zakrývá průchod kamsi na západ (zničil ji Augustin)
- Byly tu obětiny, které naznačují, že Keoru někdo aktivně uctíval
9
Pašerácký přístav
10 Překladiště, bývá zde zakotvená malá loď schopná vyplout na moře.
Provaz do koruny Skladištního stromu
11 Tajný provaz do Přístavního skladiště.
Spodní skladiště Utržené pracky
12 Překladiště a sklad trvanlivějších věcí, kterým tolik nevadí vlhko.
- sudy s pivem
- bloky solí
- plachty, provazy
- dvě pramice
Ve východních chodbách byli slizošneci, které sem nasadil #Tur Haudhion, aby přiměl Hagguka Masáka platit výpalné.
Horní skladiště Utržené pracky
13 Slouží jako skladiště potravin, případně si sem ukládají náklad hosté.
- sudy s pivem
- bedny s nasoleným masem
- pytle s moukou
Jedna bedna označená křídovou značkou "F" - obsahuje 8 ingotů mědi a měděný obušek s hlavicí ve tvaru hada, majetek Serpeka Znesvěceného.
- obsahovala čarovnou hůl s hadí hlavou a značkami
- 8 měděných ingotů. Xaramax jeden ingot označil sledovací značkou.
14
15
Zatopený sklep
16 Snížená podlaha, stojatá voda. - lávky z dřevěných prken je možné přejít suchou nohou - u severní stěny držáky na pochodně
Bedna s haraburdím
17 Jedna obrovská bedna - plná železného haraburdí - zakrývala průchod do hrobky Gremeka Hojného - starého elfího vládce Aldacíre - družina Gremeka nejprve osvobodil a pak zabila nad mříží v plesnivé místnosti
Plesnivá místnost
18 Místnost s freskami a rytinou. - fresky zničené, všude zelená plíseň - na severní zdi rytina Gremeka Hojného, zakrývá tajnou chodbu - podlaha mříže, pod nimi voda tekoucí do stoky - na policích lampy ve tvaru žab
Skladiště Dveřníka Jima a jeho party
19 Tajné skladiště plné luxusního kontrabandu pro vyšší vrstvy Zůstaly v něm: - vzácné oleje za 300 šekelů - slídové desky za 100 šekelů Družina si odnesla: - nakládaní omamní motýli za 500 šekelů - po konzumaci se postava do vyspání chová bezstarostně (-1WIS) - idol sedmirukého boha, držák na 7 otrávených dýk Družina nechala na místě značku Tur Haudhiona.
Podzemní fontána
20 Místnost, kde do stoky stéká dešťová voda ze zikkuratu a vytváří fontánu relativně čisté vody. - úzké střílny z okolních místností k fontáně - přikovaný žebrák, měl u sebe zvoneček, Felix ho zabil
Klenutý mostek
21 Klenutý mostek nad stokou - zespodu na něm někdo ořezal visatce
22
23
24
25
26
27
37
Skladiště levného kontrabandu
38 Skladiště levnějšího kontrabandu pro masy - označené Tur Haudhionovými značkami
Spodní vchod do Královského stromu
39 Velké kamenné dveře, nápis a dvě čarovné mísy - mísy jsou jen iluze - pálí jen tomu, kdo věří, že ho pálit mohou - nápis nad dveřmi, čitelná jen slova "Vstoupit ... hoden ... sežehnout." Družina v místnosti nechala dva svázané Tur Haudhionovy asasíny.
40
Bestiář
Slizošneci
Group (1d6+1)
- 8HP, Krunýř 2, Kousanec d4 (close) + oslizení
- Osliznutí:
- Když tě osliznu, zpomalím tě.
- Oblemcám něco slizem
- Rozmnožím se, když mě necháš u jídla.
Pašeráci
Group (2d8), 1z3 že už pracují pro Tur Haudhiona
- 9HP, Kožená zbroj 1, Tesák d6 (close)
Obří ještěrky
Hejno jedovatých žab
Assasini
Škrtící plevel
Visatec
Tur Haudhion
Zatím tajemná mocná postava, která nevybíravými metodami včetně výpalného získává moc nad pašeráckými skupinami.