Kořeny Mořenu: Porovnání verzí

Z Grand Campaign
Řádek 98: Řádek 98:
- 2 škrtící plevely
- 2 škrtící plevely
}}
}}
'''16'''
{{#spoiler:
Zatopený sklep
- dřevěná prkna, možné přejít suchou nohou
- držáky na pochodně, jeden otevírá tajnou chodbu
Schodiště nahoru končí zdí
- tajná chodba do slumů I, do ubikace bojovnice Ragerondy
Rageronda (11 životů, zakočená 0, ve zbroji 2, sekera d8)
- náhrdelník se srdcem - zachrání 1 killing blow, teleportne jinam a pukne
- mapa pokladu k rohu padlého hrdiny
}}
'''17'''
{{#spoiler:
Jedná obrovská bedna s hřebíky
- překrývá poklop do Gemerkovy hrobky
Gremek sedí na truně, mrtvý prolezlý červy, spáry má na trhle
- v truhle 475 šekelů, čtyři mosazné konflíky se symbolem pavouka
Gremek: 11 životů, větchý 0, drápy 1d8 + nemoc (lepra, neguje léčivá kouzla), šíří strach na 30', přelézají z něj červi (až 11 životů) - vlezení do mozku za 1k4 kol, převezmou vládnu nad tělem
}}
'''18'''
{{#spoiler:
Místnost s freskami
- fresky zničené, všude zelená plíseň
- na severní zdi rytina, tajná chodba
- podlaha mříže, pod nimi zkažená voda
- na policích lampy ve tvaru žab - zvracení -1ODL a nemožnost spát příští noc, pak odezní
}}
'''19'''
{{#spoiler:
Tajné skladišté s pokladem
- vzácné oleje za 300 šekelů
- drcení nakládaní motýli za 500 šekelů
- idol Kulakuma (??) a sedm otrávených dýk
- křišťálové destičky za 100 šekelů
}}
'''20'''
{{#spoiler:
Fontánová místnost
- úzké střílny z okolních místností k fontáně
- přikovaný žebrák Uqbar, má u sebe zvoneček
- "Chodí sem a tam, něco vykládají, nakládají.."
- 1z3 že tu bude 2k6 pašeráků
}}


'''21'''
'''21'''

Verze z 9. 4. 2024, 13:48

Lokace

1

Harpunářské sklepení

2 Větší sklep.

  • Zamčená mříž vedoucí vzhůru
  • Na jih velké skladiště harpunářských zbraní a zbrojí

Sklad provazů

6 Lana a provazy rozvěšené po stěnách. - Zatažení za jedno z nich otevírá průchod do Mersinova sklepa

Mersinův sklep

7 Sklep, ve kterém handlíř Mersin pořádá nelegální zápasy - Skladiště handlířského zboží - zaprášené, nepoužívané, jen na oko - Malá aréna pro dva bojovníky a několik hostů - Schody do domu Handlíře Mersina

Svatyně Keory

8 Svatyně zavržené bohyně Keory. Kdysi pomáhala lidem porazit přírodu a bojovat s divokými bestiemi. Požadovala za to ale krvavé oběti, včetně lidských.

  • Vyobrazení Keory ve vyřezávaných reliéfech na stěnách
  • Puklá hlava Keory zakrývá průchod kamsi na západ (zničil ji Augustin)
  • Byly tu obětiny, které naznačují, že Keoru někdo aktivně uctíval

9

Pašerácký přístav

10 Překladiště, bývá zde zakotvená malá loď schopná vyplout na moře.

11

Spodní skladiště Utržené pracky

12 Překladiště a sklad trvanlivějších věcí, kterým tolik nevadí vlhko.

  • sudy s pivem
  • bloky solí
  • plachty, provazy
  • dvě pramice

Ve východních chodbách byli slizošneci, které sem nasadil #Tur Haudhion, aby přiměl Hagguka Masáka platit výpalné.

Horní skladiště Utržené pracky

13 Slouží jako skladiště potravin, případně si sem ukládají náklad hosté.

  • sudy s pivem
  • bedny s nasoleným masem
  • pytle s moukou

Jedna bedna označená křídovou značkou "F" - obsahuje 8 ingotů mědi a měděný obušek s hlavicí ve tvaru hada, majetek Serpeka Znesvěceného.

  • obsahovala čarovnou hůl s hadí hlavou a značkami
  • 8 měděných ingotů. Xaramax jeden ingot označil sledovací značkou.

14

15

16

17

18

19

20


21

22

23

24

25

26

27

37

38

39

40

Bestiář

Slizošneci

Group (1d6+1)

  • 8HP, Krunýř 2, Kousanec d4 (close) + oslizení
  • Osliznutí:
    • Když tě osliznu, zpomalím tě.
    • Oblemcám něco slizem
    • Rozmnožím se, když mě necháš u jídla.

Pašeráci

Group (2d8), 1z3 že už pracují pro Tur Haudhiona

  • 9HP, Kožená zbroj 1, Tesák d6 (close)

Obří ještěrky

Hejno jedovatých žab

Assasini

Škrtící plevel

Visatec

Tur Haudhion

Zatím tajemná mocná postava, která nevybíravými metodami včetně výpalného získává moc nad pašeráckými skupinami.

Dveřník Jim a jeho parta