Kořeny Mořenu: Porovnání verzí

Z Grand Campaign
Řádek 160: Řádek 160:


'''37'''
'''37'''
{{#spoiler:
Studni
- Magická temnota tlumí světlo všech loučí
- Tři kamenné hlavy zobrazující hlavy elfských zakladatelek města jako fontány
- Dříve asi měly v očích drahokamy, ty jsou vypáčené a emitují tmu, hlavy jsou doporné.
- Kameny jsou na dně fontány (6x 100 zl), emitují světlo. Odrazy hlav jsou ok.
- Je tam helmice - minimimik (10hp, tuhý 1, kousanec [3d4] + přilepení)
- Chycení drahokamů - pořezání do dlaně 2d4. Vytažení z vody otočí situace - světlo nahoře, hezké tváře, pod odrazy odporné.
}}
'''38'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Skladiště  
Skladiště  
Řádek 165: Řádek 176:
- Šance 1z3, že ukrývá 1d3 druhů kontrabandu
- Šance 1z3, že ukrývá 1d3 druhů kontrabandu
- Navíc také tajný průchod do 38 za velkou truhlicí opřenou o zeď.
- Navíc také tajný průchod do 38 za velkou truhlicí opřenou o zeď.
}}
'''39'''
{{#spoiler:
Spodní vchod do Královského stromu
- dvě čarovné mísy na oheň, které se samy zapálí, jsou-li zhaseny
- Šance 1z3, že ukrývá 1d3 druhů kontrabandu
- Navíc také tajný průchod do 38 za velkou truhlicí opřenou o zeď.
- Vchod je z druhé strany hlídaný 10 harpunáři (TBD druhý modul)
}}
}}



Verze z 9. 4. 2024, 13:33

Lokace

1

Harpunářské sklepení

2 Větší sklep.

  • Zamčená mříž vedoucí vzhůru
  • Na jih velké skladiště harpunářských zbraní a zbrojí

Sklad provazů

6 Lana a provazy rozvěšené po stěnách. - Zatažení za jedno z nich otevírá průchod do Mersinova sklepa

Mersinův sklep

7 Sklep, ve kterém handlíř Mersin pořádá nelegální zápasy - Skladiště handlířského zboží - zaprášené, nepoužívané, jen na oko - Malá aréna pro dva bojovníky a několik hostů - Schody do domu Handlíře Mersina

Svatyně Keory

8 Svatyně zavržené bohyně Keory. Kdysi pomáhala lidem porazit přírodu a bojovat s divokými bestiemi. Požadovala za to ale krvavé oběti, včetně lidských.

  • Vyobrazení Keory ve vyřezávaných reliéfech na stěnách
  • Puklá hlava Keory zakrývá průchod kamsi na západ (zničil ji Augustin)
  • Byly tu obětiny, které naznačují, že Keoru někdo aktivně uctíval

9

Pašerácký přístav

10 Překladiště, bývá zde zakotvená malá loď schopná vyplout na moře.

11

Spodní skladiště Utržené pracky

12 Překladiště a sklad trvanlivějších věcí, kterým tolik nevadí vlhko.

  • sudy s pivem
  • bloky solí
  • plachty, provazy
  • dvě pramice

Ve východních chodbách byli slizošneci, které sem nasadil #Tur Haudhion, aby přiměl Hagguka Masáka platit výpalné.

Horní skladiště Utržené pracky

13 Slouží jako skladiště potravin, případně si sem ukládají náklad hosté.

  • sudy s pivem
  • bedny s nasoleným masem
  • pytle s moukou

Jedna bedna označená křídovou značkou "F" - obsahuje 8 ingotů mědi a měděný obušek s hlavicí ve tvaru hada, majetek Serpeka Znesvěceného.

  • obsahovala čarovnou hůl s hadí hlavou a značkami
  • 8 měděných ingotů. Xaramax jeden ingot označil sledovací značkou.

14

15

21

22

23

24

25

26

27

37

38

39

Bestiář

Slizošneci

Group (1d6+1)

  • 8HP, Krunýř 2, Kousanec d4 (close) + oslizení
  • Osliznutí:
    • Když tě osliznu, zpomalím tě.
    • Oblemcám něco slizem
    • Rozmnožím se, když mě necháš u jídla.

Pašeráci

Group (2d8), 1z3 že už pracují pro Tur Haudhiona

  • 9HP, Kožená zbroj 1, Tesák d6 (close)

Obří ještěrky

Hejno jedovatých žab

Assasini

Škrtící plevel

Visatec

Tur Haudhion

Zatím tajemná mocná postava, která nevybíravými metodami včetně výpalného získává moc nad pašeráckými skupinami.

Dveřník Jim a jeho parta