Kořeny Mořenu: Porovnání verzí

Z Grand Campaign
 
(Není zobrazeno 22 mezilehlých verzí od stejného uživatele.)
Řádek 48: Řádek 48:
}}
}}


=== Provaz do koruny Skladištního stromu ===
'''11'''  
'''11'''  
Tajný provaz do [[Mořen#Přístavní skladiště|Přístavního skladiště]].
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Tajný provaz do [[Mořen#Přístavní skladiště|Přístavního skladiště]].
- 5z6 zakotvená loď
}}
}}


Řádek 78: Řádek 80:


{{#spoiler:
{{#spoiler:
Je šance 1z6, že Serpek Znesvěcený se už vrátil pro svojí bednu.
Je šance 2z6, že Serpek Znesvěcený se už vrátil pro svojí bednu.
}}
}}


Řádek 99: Řádek 101:
}}
}}


'''21'''
=== Zatopený sklep ===
'''16''' Snížená podlaha, stojatá voda.
- lávky z dřevěných prken je možné přejít suchou nohou
- u severní stěny držáky na pochodně
{{#spoiler:
- jeden držák na pochodně otevírá tajnou chodbu
Schodiště nahoru končí zdí
- tajná chodba do slumů I, do ubikace bojovnice Ragerondy
 
Rageronda (11 životů, zaskočená 0, ve zbroji 2, sekera d8)
- náhrdelník se srdcem - zachrání 1 killing blow, teleportne jinam a pukne
- mapa pokladu k rohu padlého hrdiny
}}
 
=== Bedna s haraburdím ===
'''17''' Jedna obrovská bedna
- plná železného haraburdí
- zakrývala průchod do hrobky Gremeka Hojného - starého elfího vládce Aldacíre
- družina Gremeka nejprve osvobodil a pak zabila nad mříží v plesnivé místnosti
 
=== Plesnivá místnost ===
'''18''' Místnost s freskami a rytinou.
* fresky zničené, všude zelená plíseň
* na severní zdi rytina Gremeka Hojného, zakrývá tajnou chodbu
* podlaha mříže, pod nimi voda tekoucí do stoky
* na policích lampy ve tvaru žab
{{#spoiler:
- žáby po zapálení smrdí: zvracení -1ODL a nemožnost spát příští noc, pak odezní
}}
 
=== Skladiště Dveřníka Jima a jeho party ===
'''19''' Tajné skladiště plné luxusního kontrabandu pro vyšší vrstvy
 
Zůstaly v něm:
* vzácné oleje za 300 šekelů
* slídové desky za 100 šekelů
Družina si odnesla:
* nakládaní omamní motýli za 500 šekelů - po konzumaci se postava do vyspání chová bezstarostně (-1WIS)
* idol sedmirukého boha, držák na 7 otrávených dýk
 
Družina nechala na místě značku Tur Haudhiona.
 
=== Podzemní fontána ===
'''20''' Místnost, kde do stoky stéká dešťová voda ze zikkuratu a vytváří fontánu relativně čisté vody.
- úzké střílny z okolních místností k fontáně
- přikovaný žebrák, měl u sebe zvoneček, Felix ho zabil
{{#spoiler:
- 1z3 že tu bude 2k6 pašeráků
}}
 
=== Klenutý mostek ===
'''21''' Klenutý mostek nad stokou
* zespodu na něm někdo ořezal visatce
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Obloukový most
Obloukový most
- klouže
* klouže
- hromada oškrábaných visatců v rohu
* šance 1z6, že vyrostl nový visatec
}}
}}


Řádek 109: Řádek 163:
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Stavěcí místnost cisterny
Stavěcí místnost cisterny
- páky od stavidel
* páky od stavidel
- dřevěný stůl a znamení, že je používaná jako herna
* dřevěný stůl a znamení, že je používaná jako herna
}}
}}


Řádek 116: Řádek 170:
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Doupě Dveřníka Jima
Doupě Dveřníka Jima
- Dveřník Jim a jeho 12 zlodějů
* prázdné
- 1z3, že tu budou mít i nějaké děvky
* na stěnách a stropech stopy požáru
- pracují pro Statečného Boskela, straní se Tura Haudhiona ("Uqbar ho viděl, a co mu to přineslo?")
* v rozích zametené ohořelé zbytky nábytku a beden
- 1d3 typů pašeráckého zboží
Přímo jim má:
- pytlík drahokamů (2⨯200, 100, 50)
- hůlku polymorfování (7 nabití, kovová hlavice, ukradl jí Tur Haudhionovi)
- medailon ve tvaru srdce, obrázek dívky jménem Esrella
- stříbrný klíč (???)
}}
}}


Řádek 130: Řádek 178:
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Aréna pod [[Mořen#Dřez||Dřezem]].
Aréna pod [[Mořen#Dřez||Dřezem]].
- V noci šance 1z2, že tu budou probíhat zápasy (d3): 1 zápasníků, 2 kohoutů, 3 psů.
* V noci šance 1z2, že tu budou probíhat zápasy (d3): 1 zápasníků, 2 kohoutů, 3 psů.
- Severovýchodní dveře označené velkým "X"
* Severovýchodní dveře označené velkým "X"
- Tajné dveře za východní tribunou otevírá klíč, co má Arkandor.
* Tajné dveře za východní tribunou otevírá klíč, co má Arkandor.
}}
}}


Řádek 138: Řádek 186:
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Tajná místnost.
Tajná místnost.
- Písmo se vzkazem "Opusťte a zapomeňte na tohle místo."
* Písmo se vzkazem "Opusťte a zapomeňte na tohle místo."
- Kostra obrovské ještěrky zatavená do souvislé hroudy ztvrdlé smůly
* Iluzorní oko, které vnucuje pocit opustit místnost.
- Železné jehly a krabí klepeta, které jsou částečné zapouštěné, způsobí nevolnost tomu, kdo se jich dotkne.
* Kostra obrovské ještěrky zatavená do souvislé hroudy ztvrdlé smůly
- Pestroberevná zástěna a věšák se třemi extravagantními maskami.
* Železné jehly a krabí klepeta, které jsou částečné zapouštěné, způsobí nevolnost tomu, kdo se jich dotkne.
- Strop jeskyně pokrytý voskovými kapkami
* Pestroberevná zástěna a věšák se třemi extravagantními maskami.
* Strop jeskyně pokrytý voskovými kapkami
}}
}}


'''26'''
'''26'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Skladiště Dřezu
* Staré lavice, přibité bedny a truhly se zásobami.
- Staré lavice, přibité bedny a truhly se zásobami.
* Dvojkřídlé dveře na jih, křídový napis: "Pozor, plíseň!"
- Dvojkřídlé dveře na jih, křídový napis: "Pozor, plíseň!"
* Za dveřmi se skrývá bard Thalloran, který utekl do Mořenu z Fonimeie. Zná píseň "Ve tvých šlépějích", která umožní sledovat kroky kohokoliv, pokud máte na nohou jeho boty.
- Za dveřmi se skrývá bard Thalloran, který hledá v Mořenu útočiště před (???)
}}
}}


Řádek 156: Řádek 204:
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Nekonečná chodba
Nekonečná chodba
- Kdo do ní vstoupí, magie ho začne nutit chtít dojít až na konec ... past, půjde dokud nezemře.
* Kdo do ní vstoupí, magie ho začne nutit chtít dojít až na konec ... past, půjde dokud nezemře.
}}
 
'''28'''
{{#spoiler:
Hluboké sklepy
* Tur Haudionovy značky na zdech
* '''12 ghůlů'''
** d8, 1 piercing, close, messy,
** 10 hp, 1 armour
** Instinkt: To eat
** Moves: Ukousnout úd, Získat vzpomínky jídla)
* Propadlo - 20 stop hluboké (2d6h)
}}
 
'''29'''
{{#spoiler:
Bezedná jáma
* Co tam spadne, je ztraceno
}}
 
'''30'''
{{#spoiler:
Fontána
* Voda prýští z ptačího zobáku
* Na dně tři dýky (zlodějský zvyk)
}}
 
'''31'''
{{#spoiler:
Hadikova tajná aréna
* Past chytá případné vetřelce
* Zadrží je do Mantikořích zápasů
* Pokud budou hrdinové vítězit, Hadik je nechá stáhnout, vyplatí hrdinům odměnu a propustí je.
* '''2x Mantikora'''
** žihadlo (d10+1, 1 piercing) close, reach, messy
** 16 HP
** 3 armour
** Solitary, Large, Construct
** Wings
** Inscinct: To kill
** Moves: Poison them, Rip something apart
}}
 
'''32'''
{{#spoiler:
Jantarová cesta
* Křivolaký tunel se zakřiveným prostorem
* Vede do minulosti, do doby, kdy byl Mořen teprve zakládán
}}
 
 
'''33'''
{{#spoiler:
Tajná chodba
* Dvojité tajné dveře
* Otevírají se tak, že když se jižní otevřenou, severní odkryjí průchod do 34 a naopak - přepnutí severních do 35 zavře jižní.
}}
 
'''34'''
{{#spoiler:
Bludiště
* Jedna z chodeb vede do [[Mořen#Strom umění|Stromu umění]].
}}
 
 
'''35'''
{{#spoiler:
Tur Haudionovo doupě
* Sladké vůně
* Mramorové sloupy, koberce.
* '''6 asasínů'''
* '''2d6 drsňáků''' v a)
* Místnost drsňáků
** Stoly, lůžka
** Schodiště do ruiny na povrchu
* Přijímací místnost
** Záclony
** Šipkové pasti s uspávacími šipkami ve stěnách
** Mechanická sova (1600), jde natáhnout, pak věští. 1z6 že se rozbije.
** Druidí svitky (1200), obsahují tajemství Plačícího lesa
** 1d3 lektvarů, 1d2 svitků, 1 náhodný item (TBD)
}}
 
 
'''36'''
{{#spoiler:
Tur Haudionova komnata
* Vzácný džin s bobulkami (170)
* Prastaré tapiserie (2x 500)
* Sbírka vykládaných dýk (300)
}}
 
 
 
'''37'''
{{#spoiler:
Studni
- Magická temnota tlumí světlo všech loučí
- Tři kamenné hlavy zobrazující hlavy elfských zakladatelek města jako fontány
- Dříve asi měly v očích drahokamy, ty jsou vypáčené a emitují tmu, hlavy jsou doporné.
- Kameny jsou na dně fontány (6x 100 zl), emitují světlo. Odrazy hlav jsou ok.
- Je tam helmice - minimimik (10hp, tuhý 1, kousanec [3d4] + přilepení)
- Chycení drahokamů - pořezání do dlaně 2d4. Vytažení z vody otočí situace - světlo nahoře, hezké tváře, pod odrazy odporné.
}}
 
=== Skladiště levného kontrabandu ===
'''38''' Skladiště levnějšího kontrabandu pro masy
- označené Tur Haudhionovými značkami
{{#spoiler:
Skladiště
- Zdánlivě haraburdí
- Šance 1z3, že ukrývá 1d3 druhů kontrabandu
- Navíc také tajný průchod do 38 za velkou truhlicí opřenou o zeď.
}}
 
=== Spodní vchod do Královského stromu ===
'''39'''
* '''Velké kamenné dveře''' → nápis, čitelná jen slova "Vstoupit ... hoden ... sežehnout." ⇒ Otevře je ten, kdo si nepřípustí, že by ho oheň mohl spálit → Vedou do [[Královský strom#Spodní přístup do hrobky|Hrobky pod královským stromem]]
* '''Dvě čarovné mísy s ohněm''' →  pálí jen tomu, kdo věří, že ho pálit mohou.
 
Po dobu své návštěvy Královského stromu nechala družina v místnosti dva svázané Tur Haudhionovy asasíny. Po opuštění je propustili.
 
'''40'''
{{#spoiler:
Zhroucená hlala
- schodiště k obětnímu kameni
}}
}}


Řádek 204: Řádek 378:
===Tur Haudhion===
===Tur Haudhion===
Zatím tajemná mocná postava, která nevybíravými metodami včetně výpalného získává moc nad pašeráckými skupinami.
Zatím tajemná mocná postava, která nevybíravými metodami včetně výpalného získává moc nad pašeráckými skupinami.
{{#spoiler:Jednotlivec
* 13HP, zbroj 3 - obratnost a prsten+2,
* 1d8+2 Soví šalve (+2 v noci, obyčejná ve dne) nebo 1d8+jed dýka
* backstab ↑[3d8]
** 2x prášek zmizení
** 5x
** levitační lektvar
** olej ESP
** prsten tří přání
** hůlka proměny (7 nabití)
** perlový náhrdelník 400 gp, pečetní prsten dva rybí ocasy, perly (100, 500 ,50), 450 zl, drahokamy (2x200, 100, 50)
}}


===Dveřník Jim a jeho parta===
===Dveřník Jim a jeho parta===

Aktuální verze z 14. 1. 2025, 16:16

Lokace

1

Harpunářské sklepení

2 Větší sklep.

  • Zamčená mříž vedoucí vzhůru
  • Na jih velké skladiště harpunářských zbraní a zbrojí

Sklad provazů

6 Lana a provazy rozvěšené po stěnách. - Zatažení za jedno z nich otevírá průchod do Mersinova sklepa

Mersinův sklep

7 Sklep, ve kterém handlíř Mersin pořádá nelegální zápasy - Skladiště handlířského zboží - zaprášené, nepoužívané, jen na oko - Malá aréna pro dva bojovníky a několik hostů - Schody do domu Handlíře Mersina

Svatyně Keory

8 Svatyně zavržené bohyně Keory. Kdysi pomáhala lidem porazit přírodu a bojovat s divokými bestiemi. Požadovala za to ale krvavé oběti, včetně lidských.

  • Vyobrazení Keory ve vyřezávaných reliéfech na stěnách
  • Puklá hlava Keory zakrývá průchod kamsi na západ (zničil ji Augustin)
  • Byly tu obětiny, které naznačují, že Keoru někdo aktivně uctíval

9

Pašerácký přístav

10 Překladiště, bývá zde zakotvená malá loď schopná vyplout na moře.

Provaz do koruny Skladištního stromu

11 Tajný provaz do Přístavního skladiště.

Spodní skladiště Utržené pracky

12 Překladiště a sklad trvanlivějších věcí, kterým tolik nevadí vlhko.

  • sudy s pivem
  • bloky solí
  • plachty, provazy
  • dvě pramice

Ve východních chodbách byli slizošneci, které sem nasadil #Tur Haudhion, aby přiměl Hagguka Masáka platit výpalné.

Horní skladiště Utržené pracky

13 Slouží jako skladiště potravin, případně si sem ukládají náklad hosté.

  • sudy s pivem
  • bedny s nasoleným masem
  • pytle s moukou

Jedna bedna označená křídovou značkou "F" - obsahuje 8 ingotů mědi a měděný obušek s hlavicí ve tvaru hada, majetek Serpeka Znesvěceného.

  • obsahovala čarovnou hůl s hadí hlavou a značkami
  • 8 měděných ingotů. Xaramax jeden ingot označil sledovací značkou.

14

15

Zatopený sklep

16 Snížená podlaha, stojatá voda. - lávky z dřevěných prken je možné přejít suchou nohou - u severní stěny držáky na pochodně

Bedna s haraburdím

17 Jedna obrovská bedna - plná železného haraburdí - zakrývala průchod do hrobky Gremeka Hojného - starého elfího vládce Aldacíre - družina Gremeka nejprve osvobodil a pak zabila nad mříží v plesnivé místnosti

Plesnivá místnost

18 Místnost s freskami a rytinou.

  • fresky zničené, všude zelená plíseň
  • na severní zdi rytina Gremeka Hojného, zakrývá tajnou chodbu
  • podlaha mříže, pod nimi voda tekoucí do stoky
  • na policích lampy ve tvaru žab

Skladiště Dveřníka Jima a jeho party

19 Tajné skladiště plné luxusního kontrabandu pro vyšší vrstvy

Zůstaly v něm:

  • vzácné oleje za 300 šekelů
  • slídové desky za 100 šekelů

Družina si odnesla:

  • nakládaní omamní motýli za 500 šekelů - po konzumaci se postava do vyspání chová bezstarostně (-1WIS)
  • idol sedmirukého boha, držák na 7 otrávených dýk

Družina nechala na místě značku Tur Haudhiona.

Podzemní fontána

20 Místnost, kde do stoky stéká dešťová voda ze zikkuratu a vytváří fontánu relativně čisté vody. - úzké střílny z okolních místností k fontáně - přikovaný žebrák, měl u sebe zvoneček, Felix ho zabil

Klenutý mostek

21 Klenutý mostek nad stokou

  • zespodu na něm někdo ořezal visatce

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32


33

34


35


36


37

Skladiště levného kontrabandu

38 Skladiště levnějšího kontrabandu pro masy - označené Tur Haudhionovými značkami

Spodní vchod do Královského stromu

39

  • Velké kamenné dveře → nápis, čitelná jen slova "Vstoupit ... hoden ... sežehnout." ⇒ Otevře je ten, kdo si nepřípustí, že by ho oheň mohl spálit → Vedou do Hrobky pod královským stromem
  • Dvě čarovné mísy s ohněm → pálí jen tomu, kdo věří, že ho pálit mohou.

Po dobu své návštěvy Královského stromu nechala družina v místnosti dva svázané Tur Haudhionovy asasíny. Po opuštění je propustili.

40

Bestiář

Slizošneci

Group (1d6+1)

  • 8HP, Krunýř 2, Kousanec d4 (close) + oslizení
  • Osliznutí:
    • Když tě osliznu, zpomalím tě.
    • Oblemcám něco slizem
    • Rozmnožím se, když mě necháš u jídla.

Pašeráci

Group (2d8), 1z3 že už pracují pro Tur Haudhiona

  • 9HP, Kožená zbroj 1, Tesák d6 (close)

Obří ještěrky

Hejno jedovatých žab

Assasini

Škrtící plevel

Visatec

Tur Haudhion

Zatím tajemná mocná postava, která nevybíravými metodami včetně výpalného získává moc nad pašeráckými skupinami.

Dveřník Jim a jeho parta