Kořeny Mořenu: Porovnání verzí

Z Grand Campaign
 
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádek 101: Řádek 101:
}}
}}


'''16'''  
=== Zatopený sklep ===
'''16''' Snížená podlaha, stojatá voda.
- lávky z dřevěných prken je možné přejít suchou nohou
- u severní stěny držáky na pochodně
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Zatopený sklep
- jeden držák na pochodně otevírá tajnou chodbu
- dřevěná prkna, možné přejít suchou nohou
- držáky na pochodně, jeden otevírá tajnou chodbu
Schodiště nahoru končí zdí
Schodiště nahoru končí zdí
- tajná chodba do slumů I, do ubikace bojovnice Ragerondy
- tajná chodba do slumů I, do ubikace bojovnice Ragerondy


Rageronda (11 životů, zakočená 0, ve zbroji 2, sekera d8)
Rageronda (11 životů, zaskočená 0, ve zbroji 2, sekera d8)
- náhrdelník se srdcem - zachrání 1 killing blow, teleportne jinam a pukne
- náhrdelník se srdcem - zachrání 1 killing blow, teleportne jinam a pukne
- mapa pokladu k rohu padlého hrdiny
- mapa pokladu k rohu padlého hrdiny
}}
}}


'''17'''  
=== Bedna s haraburdím ===
{{#spoiler:
'''17''' Jedna obrovská bedna
Jedná obrovská bedna s hřebíky
- plná železného haraburdí
- překrývá poklop do Gemerkovy hrobky
- zakrývala průchod do hrobky Gremeka Hojného - starého elfího vládce Aldacíre
Gremek sedí na truně, mrtvý prolezlý červy, spáry má na trhle
- družina Gremeka nejprve osvobodil a pak zabila nad mříží v plesnivé místnosti
- v truhle 475 šekelů, čtyři mosazné konflíky se symbolem pavouka
Gremek: 11 životů, větchý 0, drápy 1d8 + nemoc (lepra, neguje léčivá kouzla), šíří strach na 30', přelézají z něj červi (až 11 životů) - vlezení do mozku za 1k4 kol, převezmou vládnu nad tělem
}}


'''18'''  
=== Plesnivá místnost ===
'''18''' Místnost s freskami a rytinou.
- fresky zničené, všude zelená plíseň
- na severní zdi rytina Gremeka Hojného, zakrývá tajnou chodbu
- podlaha mříže, pod nimi voda tekoucí do stoky
- na policích lampy ve tvaru žab
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Místnost s freskami
- žáby po zapálení smrdí: zvracení -1ODL a nemožnost spát příští noc, pak odezní
- fresky zničené, všude zelená plíseň
- na severní zdi rytina, tajná chodba
- podlaha mříže, pod nimi zkažená voda
- na policích lampy ve tvaru žab - zvracení -1ODL a nemožnost spát příští noc, pak odezní
}}
}}


'''19'''  
=== Skladiště Dveřníka Jima a jeho party ===
{{#spoiler:
'''19''' Tajné skladiště plné luxusního kontrabandu pro vyšší vrstvy
Tajné skladišté s pokladem
Zůstaly v něm:
- vzácné oleje za 300 šekelů
- vzácné oleje za 300 šekelů
- drcení nakládaní motýli za 500 šekelů
- slídové desky za 100 šekelů
- idol Kulakuma (??) a sedm otrávených dýk
Družina si odnesla:
- křišťálové destičky za 100 šekelů
- nakládaní omamní motýli za 500 šekelů - po konzumaci se postava do vyspání chová bezstarostně (-1WIS)
}}
- idol sedmirukého boha, držák na 7 otrávených dýk
Družina nechala na místě značku Tur Haudhiona.


'''20'''  
=== Podzemní fontána ===
'''20''' Místnost, kde do stoky stéká dešťová voda ze zikkuratu a vytváří fontánu relativně čisté vody.
- úzké střílny z okolních místností k fontáně
- přikovaný žebrák, měl u sebe zvoneček, Felix ho zabil
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Fontánová místnost
- úzké střílny z okolních místností k fontáně
- přikovaný žebrák Uqbar, má u sebe zvoneček
- "Chodí sem a tam, něco vykládají, nakládají.."
- 1z3 že tu bude 2k6 pašeráků  
- 1z3 že tu bude 2k6 pašeráků  
}}
}}
Řádek 223: Řádek 222:
}}
}}


'''38'''
=== Skladiště levného kontrabandu ===
'''38''' Skladiště levnějšího kontrabandu pro masy
- označené Tur Haudhionovými značkami
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Skladiště  
Skladiště  
Řádek 231: Řádek 232:
}}
}}


=== Spodní vchod do Královského stromu ===
'''39'''
'''39'''
{{#spoiler:
* '''Velké kamenné dveře''' → nápis, čitelná jen slova "Vstoupit ... hoden ... sežehnout." ⇒ Otevře je ten, kdo si nepřípustí, že by ho oheň mohl spálit → Vedou do [[Královský strom#Spodní přístup do hrobky|Hrobky pod královským stromem]]
Spodní vchod do Královského stromu
* '''Dvě čarovné mísy s ohněm''' →  pálí jen tomu, kdo věří, že ho pálit mohou.
- dvě čarovné mísy na oheň, které se samy zapálí, jsou-li zhaseny
 
- Šance 1z3, že ukrývá 1d3 druhů kontrabandu
Po dobu své návštěvy Královského stromu nechala družina v místnosti dva svázané Tur Haudhionovy asasíny. Po opuštění je propustili.
- Navíc také tajný průchod do 38 za velkou truhlicí opřenou o zeď.
- Vchod je z druhé strany hlídaný 10 harpunáři (TBD druhý modul)
}}


'''40'''
'''40'''
Řádek 244: Řádek 243:
Zhroucená hlala
Zhroucená hlala
- schodiště k obětnímu kameni
- schodiště k obětnímu kameni
- 2 asasíny s pytlíky spacího práčku
}}
}}



Aktuální verze z 27. 7. 2024, 13:24

Lokace

1

Harpunářské sklepení

2 Větší sklep.

  • Zamčená mříž vedoucí vzhůru
  • Na jih velké skladiště harpunářských zbraní a zbrojí

Sklad provazů

6 Lana a provazy rozvěšené po stěnách. - Zatažení za jedno z nich otevírá průchod do Mersinova sklepa

Mersinův sklep

7 Sklep, ve kterém handlíř Mersin pořádá nelegální zápasy - Skladiště handlířského zboží - zaprášené, nepoužívané, jen na oko - Malá aréna pro dva bojovníky a několik hostů - Schody do domu Handlíře Mersina

Svatyně Keory

8 Svatyně zavržené bohyně Keory. Kdysi pomáhala lidem porazit přírodu a bojovat s divokými bestiemi. Požadovala za to ale krvavé oběti, včetně lidských.

  • Vyobrazení Keory ve vyřezávaných reliéfech na stěnách
  • Puklá hlava Keory zakrývá průchod kamsi na západ (zničil ji Augustin)
  • Byly tu obětiny, které naznačují, že Keoru někdo aktivně uctíval

9

Pašerácký přístav

10 Překladiště, bývá zde zakotvená malá loď schopná vyplout na moře.

Provaz do koruny Skladištního stromu

11 Tajný provaz do Přístavního skladiště.

Spodní skladiště Utržené pracky

12 Překladiště a sklad trvanlivějších věcí, kterým tolik nevadí vlhko.

  • sudy s pivem
  • bloky solí
  • plachty, provazy
  • dvě pramice

Ve východních chodbách byli slizošneci, které sem nasadil #Tur Haudhion, aby přiměl Hagguka Masáka platit výpalné.

Horní skladiště Utržené pracky

13 Slouží jako skladiště potravin, případně si sem ukládají náklad hosté.

  • sudy s pivem
  • bedny s nasoleným masem
  • pytle s moukou

Jedna bedna označená křídovou značkou "F" - obsahuje 8 ingotů mědi a měděný obušek s hlavicí ve tvaru hada, majetek Serpeka Znesvěceného.

  • obsahovala čarovnou hůl s hadí hlavou a značkami
  • 8 měděných ingotů. Xaramax jeden ingot označil sledovací značkou.

14

15

Zatopený sklep

16 Snížená podlaha, stojatá voda. - lávky z dřevěných prken je možné přejít suchou nohou - u severní stěny držáky na pochodně

Bedna s haraburdím

17 Jedna obrovská bedna - plná železného haraburdí - zakrývala průchod do hrobky Gremeka Hojného - starého elfího vládce Aldacíre - družina Gremeka nejprve osvobodil a pak zabila nad mříží v plesnivé místnosti

Plesnivá místnost

18 Místnost s freskami a rytinou. - fresky zničené, všude zelená plíseň - na severní zdi rytina Gremeka Hojného, zakrývá tajnou chodbu - podlaha mříže, pod nimi voda tekoucí do stoky - na policích lampy ve tvaru žab

Skladiště Dveřníka Jima a jeho party

19 Tajné skladiště plné luxusního kontrabandu pro vyšší vrstvy Zůstaly v něm: - vzácné oleje za 300 šekelů - slídové desky za 100 šekelů Družina si odnesla: - nakládaní omamní motýli za 500 šekelů - po konzumaci se postava do vyspání chová bezstarostně (-1WIS) - idol sedmirukého boha, držák na 7 otrávených dýk Družina nechala na místě značku Tur Haudhiona.

Podzemní fontána

20 Místnost, kde do stoky stéká dešťová voda ze zikkuratu a vytváří fontánu relativně čisté vody. - úzké střílny z okolních místností k fontáně - přikovaný žebrák, měl u sebe zvoneček, Felix ho zabil

Klenutý mostek

21 Klenutý mostek nad stokou - zespodu na něm někdo ořezal visatce

22

23

24

25

26

27

37

Skladiště levného kontrabandu

38 Skladiště levnějšího kontrabandu pro masy - označené Tur Haudhionovými značkami

Spodní vchod do Královského stromu

39

  • Velké kamenné dveře → nápis, čitelná jen slova "Vstoupit ... hoden ... sežehnout." ⇒ Otevře je ten, kdo si nepřípustí, že by ho oheň mohl spálit → Vedou do Hrobky pod královským stromem
  • Dvě čarovné mísy s ohněm → pálí jen tomu, kdo věří, že ho pálit mohou.

Po dobu své návštěvy Královského stromu nechala družina v místnosti dva svázané Tur Haudhionovy asasíny. Po opuštění je propustili.

40

Bestiář

Slizošneci

Group (1d6+1)

  • 8HP, Krunýř 2, Kousanec d4 (close) + oslizení
  • Osliznutí:
    • Když tě osliznu, zpomalím tě.
    • Oblemcám něco slizem
    • Rozmnožím se, když mě necháš u jídla.

Pašeráci

Group (2d8), 1z3 že už pracují pro Tur Haudhiona

  • 9HP, Kožená zbroj 1, Tesák d6 (close)

Obří ještěrky

Hejno jedovatých žab

Assasini

Škrtící plevel

Visatec

Tur Haudhion

Zatím tajemná mocná postava, která nevybíravými metodami včetně výpalného získává moc nad pašeráckými skupinami.

Dveřník Jim a jeho parta