Královský strom
Z Grand Campaign
Vrchol =
8A
Horní koruna
7A
7B
7C
Střed koruny
6A
6B
6C
Spodek koruny
5A
5B
5C
5D
Rozsocha
4A
4B
4C
Kmen, horní část
3B
3B
3C
3D
Kmen, střední část
2A
2B
2C
Hlavní vstup z mostu
1A
Opevnění pod úrovní mostu
-1A
-2A
-2B
-2C
Úroveň bažin
Dolní strážnice
-3C
- Stůl a lavice → Rozehrané karty, rozjedené jídlo
- Harpunáři (10x)
Harpunářské skladiště
-3D
- Bedny a pytle → Čerstvé jídlo, pravidelně obnovované harpunáři.
Studna
-3E
- Okrouhlá jáma → Sladkovodní studna na vodu filtrovanou kořeny.
Hrobka
Svatyně Keory
-4A
- Dvojice soch → elfka a člověk, zakladatelé Mořenu.
- Západní sarkofág → elfská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Všechno zřetelně elfí práce, ale hodně, hodně stará.
- Východní sarkofág → lidská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Hrubší, lidská práce. Také hodně, hodně stará.
- Prostřední sarkofág → kostra dráčete, obětované bohyni Keoře, aby jim pomohla vyrvat Aldacíre (Mořen) ze spárů džungle.
Pohřebiště předků
-4B
- Prázdné výklenky → stopy po odnesených sakrofázích
- Elfí sarkofágy → hroby starých předků
- Úzká puklina na východ → dříve maskovaná
Osamocený sarkofág
-4C
- Sarkofág s nápisem → "Zde leží můj věrný štítonoš" ⇒
- Uvnitř sarkofágu byla za živa pohřbena spící Florimindiel
- Byl zapastěný, aby Florimindiel zabil pokus ji vysvobodit
Spodní přístup do hrobky
-4D
- Sochy → po levé straně elfové, po pravé lidi. V řadě bojovník, kopijník a lučišník → Sochy jsou oživlé, strážci. Mají instrukce vpustit dovnitř jen elfy a lidi.
- Tapisérie → vyobrazen statný lidský muž jménem Uthargorn a překrásná elfka v květovaných šatech Florimindiel.
Bestiář
Harpunář
- 9 HP, kožená zbroj (1) a štít (+1), harpuna d8 (blízko + hod), prak d4 (hod)
- Pomáhat a chránit
Harpunářský oficír
- 12 HP, kroužkovka (2) a štít (+1), meč (1d8) nebo luk (1d6)
- Udržet tvář, postavení