Vyklizený sál → na zemi prach, dlouho sem nikdo nechodí jen slabá cesta k mostku, kde je prachu míň → pírka velkého ptáka, dravce
5B
Předpokoj herního salónku
Tapisérie → v
Rozsocha
4A
Královská věštírna
Tři harpunářští oficíři → podplacení Hadikem, věrní, hlídají krále.
Ostrá, ale slabá vůně květin ⇒ z východní chodby
4B
Královská ložnice
- Královské lůžko → na něm nemocný král, neschopný slova dokud není vyléčen
- Silná vůně koření a bylin → léčivých bylin
4C
Panská koupelna ložnice
- Půlkruhová vana → vyčarovaná elfím kouzlem, vyrostlá z kmene stromu
- Slaboučká vůně koření a bylin → nejsilnější je v jihovýchodním rohu
Kmen, horní část
3B
Hudební sál
V severní časti velký buben.
V policích další hudební nástroje
Zapadané prachem
3B
Noclehárna hlídky
- 10 harpunářů
- šance 5z6 že spí
3C
Noclehárna oficírů
- 2 oficíři
- šance 5z6 že spí
3D
Malá pracovna
- Léky, byliny ve flakóncích, vůně
- Felčar - dobře uplacený Hadikem. Kdyby na něj postavy udeřili, nemocný je strážce majáku.
Kmen, střední část
2A
Předsálí
Heroldský stoleček - hliněné tabulky se záznamy jmen
2B
Slavnostní sál
Velký stůl slouží → jídelna/společenská místnost harpunářů.
10 harpunářů, 2 oficíři
Šance 1z6, že zrovna jedí.
2C
Kuchyně
Černá kuchyně → Dýmník dutou větví ven ze stromu
Skříně → Hrnečky od vzácných koření, přeházené, v nich hala-bala low-cost suroviny.
Hlavní vstup z mostu
1A
Hlavní sál
- Kulatý stole → 6 harpunářských stráží + 1 oficír, pokud nejsou dole na jídle, 3z6 že se snaží nějak zabavit
- Prázdný podstavec → zjevně na něm chybí nějaká socha
Jižní část → pelech šaška Banitha. Kavalec, zbytky harpunářského jídla. V podlaze díra do -2C.
Východní výklenek → 4⨯ luk + 80 šípů
Šašek Banith
6HP, podivný oděv, vozembouch (1d6)
Výkřiky:
"Pst, pst, uslyší nás, zkazíte mi fórek!"
"Neopustil jsem krále, ne neopustil."
"Bude ze mě strašidlo, bu bu ble ble...!"
-2A
Audienční sál
Trůn → Zdobený Kamennými holubicemi ⇒ Zazpívají baladu o Florimindě, zatracené nevěstě Uthragona Zhlouplého a tragické smrti a pohřbení kdesi v kořenech.
Velký stůl → Šance 1z6, že zde budou harpunáři z 1A a -2B na jídle.
Nástěnná mapa okolí mořenu → Zlaté vykládaný rám (40 šekelů) ⇒ Nad mapou nastražená smradubomba - poslední vtípek šaška Banitha
Prostor za mapou → 8⨯ luk + 160 šípů
Úroveň bažin
Dolní strážnice
-3C
Stůl a lavice → Rozehrané karty, rozjedené jídlo
Harpunáři (10x)
Harpunářské skladiště
-3D
Bedny a pytle → Čerstvé jídlo, pravidelně obnovované harpunáři.
Studna
-3E
Okrouhlá jáma → Sladkovodní studna na vodu filtrovanou kořeny.
Hrobka
Svatyně Keory
-4A
Dvojice soch → elfka a člověk, zakladatelé Mořenu.
Západní sarkofág → elfská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Všechno zřetelně elfí práce, ale hodně, hodně stará.
Východní sarkofág → lidská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Hrubší, lidská práce. Také hodně, hodně stará.
Prostřední sarkofág → kostra dráčete, obětované bohyni Keoře, aby jim pomohla vyrvat Aldacíre (Mořen) ze spárů džungle.
Pohřebiště předků
-4B
Prázdné výklenky → stopy po odnesených sakrofázích
Elfí sarkofágy → hroby starých předků
Úzká puklina na východ → dříve maskovaná
Osamocený sarkofág
-4C
Sarkofág s nápisem → "Zde leží můj věrný štítonoš" ⇒
Uvnitř sarkofágu byla za živa pohřbena spící Florimindiel
Byl zapastěný, aby Florimindiel zabil pokus ji vysvobodit
Spodní přístup do hrobky
-4D
Sochy → po levé straně elfové, po pravé lidi. V řadě bojovník, kopijník a lučišník → Sochy jsou oživlé, strážci. Mají instrukce vpustit dovnitř jen elfy a lidi.
Tapisérie → vyobrazen statný lidský muž jménem Uthargorn a překrásná elfka v květovaných šatech Florimindiel.
Bestiář
Harpunář
9 HP, kožená zbroj (1) a štít (+1), harpuna d8 (blízko + hod), prak d4 (hod)
Pomáhat a chránit
Harpunářský oficír
12 HP, kroužkovka (2) a štít (+1), meč (1d8) nebo luk (1d6)