Královský strom
Z Grand Campaign
Koruna
7C
6C
4A
4B
Kmen
3B
2B
Hlavní vstup z mostu
1A
Opevnění pod úrovní mostu
-1A
-2A
Úroveň bažin
Dolní strážnice
-3C
- Stůl a lavice → Rozehrané karty, rozjedené jídlo
- Harpunáři (10x)
Harpunářské skladiště
-3D
- Bedny a pytle → Čerstvé jídlo, pravidelně obnovované harpunáři.
Studna
-3E
- Okrouhlá jáma → Sladkovodní studna na vodu filtrovanou kořeny.
Hrobka
Svatyně Keory
-4A
- Dvojice soch → elfka a člověk, zakladatelé Mořenu.
- Západní sarkofág → elfská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Všechno zřetelně elfí práce, ale hodně, hodně stará.
- Východní sarkofág → lidská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Hrubší, lidská práce. Také hodně, hodně stará.
- Prostřední sarkofág → kostra dráčete, obětované bohyni Keoře, aby jim pomohla vyrvat Aldacíre (Mořen) ze spárů džungle.
Pohřebiště předků
-4B
- Prázdné výklenky → stopy po odnesených sakrofázích
- Elfí sarkofágy → hroby starých předků
- Úzká puklina na východ → dříve maskovaná
Osamocený sarkofág
-4C
- Sarkofág s nápisem → "Zde leží můj věrný štítonoš" ⇒
- Uvnitř sarkofágu byla za živa pohřbena spící Florimindiel
- Byl zapastěný, aby Florimindiel zabil pokus ji vysvobodit
Spodní přístup do hrobky
-4D
- Sochy → po levé straně elfové, po pravé lidi. V řadě bojovník, kopijník a lučišník → Sochy jsou oživlé, strážci. Mají instrukce vpustit dovnitř jen elfy a lidi.
- Tapisérie → vyobrazen statný lidský muž jménem Uthargorn a překrásná elfka v květovaných šatech Florimindiel.
Bestiář
Harpunář
Harpoonsmen: Fighter 2; AC 6 (ring, shield); Atk harpoon 1d8 or 2*sling 'td4+1; ML 8; AL N
Harpunářský oficír
Harpoonsman Officers (10): Fighter 4; AC 5 (chain shirt, shield); Atk scimitar 1d8 or crossbow 1d6; ML 10; AL N.