Poznámky

Z Grand Campaign

Cíle

  • Porazit mořskou příšeru
    • Zjistit, co je zač
    • Zjistit, co o ní ví pašerák Tur, který kolem ní umí plout
      • Pomoci Ochrapkovi vyprovokovat Tura
        • Přinést Haggukovi důkaz, že máme na Tura
  • Zabránit šíření bahení horečky
  • Zjistit, co se stalo s kouzelníkem, jehož majetek měl Mersin ve sklepě

Co o kom víme

  • Tur – nejmocnější pašerák, který zastrašuje všechny ostatní, chceme zjistit, jak ovládá příšeru
  • Hagguk Masák – hospodský v přístavní knajpě Utržená pracka, přivydělává si pašováním, pomohli jsme mu s slizošnečí infestací a dohodli se, že se do boje proti Turovi pustí, když mu přineseme důkaz, že na to máme
  • Ochrapka Felton – chce vyprovokovat a porazit pašeráka Tura, proto se taky pustil do pašování. Dohodli jsme se, že mu pomůžeme.
  • Serpek – zloun s hadím symbolem, který chce zničit městkou radu
  • Mersin – pod krytím handlířství provozuje gladiátorskou arénu, kam unáší bojovníky
  • Bilbo Květinka – hobití bojovník, kterého jsme zachránili z Mersinovy arény
  • Poroxius Vern – arcimág
  • Morok – zloděj a pašerák z Haggukovy party, kterého jsme zachránili od bahení horečky