Mořen

Z Grand Campaign

Mořen, dříve Mokrý kořen, elfy také nazývaný Aldacírë (Stromový přístav).

Něco o městě

Mořen
  • Přístavní město, které vyrostlo z původně malé osady mezi kořeny a korunami obřích mangrovníků.
  • Král Naburian proto v časech, kdy ještě byl aktivní ve vládě rozhodl o přestěhování města na příhodnější travnaté pobřeží v Zátoce slz.
  • V posledních letech ale obchod klesá a stěhování je zastaveno, protože v Mořenské zátoce se objevila Mořská příšera, která blokuje veškerý obchod i cestování.

Významné hrozby

Lokace, fakce, NPC, události apod...

Chrám mlčící věštiny

  • Věští o ostatních městech na kontinentě (např. o Usedlém ústí, Fonimeii,..)
  • Nemohou své věštby doručovoat kvůli Mořské příšeře.
    • Musely si tedy pronajmout domek vedle chrámu, aby měli kde shromažďovat hliněné destičky s věštbami.

Bezvládí

Harpunáři

Pořádková služba a vojenská síla Mořenu v jednom. Mořenská rada je rekrutuje z řad bývalých rybářů a námořníků, kteří kvůli Mořské příšeře přišli o obživu.


Lokace

Stromové brány

A Dva vstupy suchou nohou do města - dlouhé a úzké hatě nad blaty přivádí cestovatele k mohutným mangrovníkům, skrze jejichž kmeny jsou vydlabány průchody, které je v případě ohrožení možné zatarasti.

O příchozí se starají #Harpunáři, za vstup do města branou se platí 1 Mince za každou osobu, zvíře či vůz, bez ohledu na velikost a náklad. Jednou z prvních věcí, se kterou jsou nováčci seznámeni, je existence #Obětního kamene, na kterém končí zločinci, vyvrhovelé a zkrátka ti, co se Harpunářům znelíbí, jako oběti pro Mořskou příšeru.