Mořen
Mořen, dříve Mokrý kořen, elfy také nazývaný Aldacírë (Stromový přístav).
Něco o městě
- Přístavní město, které vyrostlo z původně malé osady mezi kořeny a korunami obřích mangrovníků.
- Král Naburian proto v časech, kdy ještě byl aktivní ve vládě rozhodl o přestěhování města na příhodnější travnaté pobřeží v Zátoce slz.
- V posledních letech ale obchod klesá a stěhování je zastaveno, protože v Mořenské zátoce se objevila Mořská příšera, která blokuje veškerý obchod i cestování.
Významné hrozby
Lokace, fakce, NPC, události apod...
Chrám mlčící věštiny
- Věští o ostatních městech na kontinentě (např. o Usedlém ústí, Fonimeii,..)
- Nemohou své věštby doručovoat kvůli Mořské příšeře.
- Musely si tedy pronajmout domek vedle chrámu, aby měli kde shromažďovat hliněné destičky s věštbami.
Bezvládí
- Král Naburian, formální vládce Mořenu. Vládu nepraktikuje, protože se stáhl do své vily.
- Mořenská rada, skupina vůdců (některých) frakcí, kteří fakticky vládnou místo Krále Naburiana.
Harpunáři
Pořádková služba a vojenská síla Mořenu v jednom. Mořenská rada je rekrutuje z řad bývalých rybářů a námořníků, kteří kvůli Mořské příšeře přišli o obživu.
Lokace
Stromové brány
A Dva vstupy suchou nohou do města - dlouhé a úzké hatě nad blaty přivádí cestovatele k mohutným mangrovníkům, skrze jejichž kmeny jsou vydlabány průchody, které je v případě ohrožení možné zatarasti.
O příchozí se starají #Harpunáři, za vstup do města branou se platí 1 Mince za každou osobu, zvíře či vůz, bez ohledu na velikost a náklad. Jednou z prvních věcí, se kterou jsou nováčci seznámeni, je existence #Obětního kamene, na kterém končí zločinci, vyvrhovelé a zkrátka ti, co se Harpunářům znelíbí, jako oběti pro Mořskou příšeru.