Královský strom
Z Grand Campaign
Koruna
7C
6C
Spodek koruny
5A
5B
5B
Rozsocha
4A
4B
4C
Kmen, horní část
3B
3B
3C
3D
Kmen, střední část
2A
2B
2C
Hlavní vstup z mostu
1A
Opevnění pod úrovní mostu
-1A
-2A
-2B
-2C
Úroveň bažin
Dolní strážnice
-3C
- Stůl a lavice → Rozehrané karty, rozjedené jídlo
- Harpunáři (10x)
Harpunářské skladiště
-3D
- Bedny a pytle → Čerstvé jídlo, pravidelně obnovované harpunáři.
Studna
-3E
- Okrouhlá jáma → Sladkovodní studna na vodu filtrovanou kořeny.
Hrobka
Svatyně Keory
-4A
- Dvojice soch → elfka a člověk, zakladatelé Mořenu.
- Západní sarkofág → elfská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Všechno zřetelně elfí práce, ale hodně, hodně stará.
- Východní sarkofág → lidská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Hrubší, lidská práce. Také hodně, hodně stará.
- Prostřední sarkofág → kostra dráčete, obětované bohyni Keoře, aby jim pomohla vyrvat Aldacíre (Mořen) ze spárů džungle.
Pohřebiště předků
-4B
- Prázdné výklenky → stopy po odnesených sakrofázích
- Elfí sarkofágy → hroby starých předků
- Úzká puklina na východ → dříve maskovaná
Osamocený sarkofág
-4C
- Sarkofág s nápisem → "Zde leží můj věrný štítonoš" ⇒
- Uvnitř sarkofágu byla za živa pohřbena spící Florimindiel
- Byl zapastěný, aby Florimindiel zabil pokus ji vysvobodit
Spodní přístup do hrobky
-4D
- Sochy → po levé straně elfové, po pravé lidi. V řadě bojovník, kopijník a lučišník → Sochy jsou oživlé, strážci. Mají instrukce vpustit dovnitř jen elfy a lidi.
- Tapisérie → vyobrazen statný lidský muž jménem Uthargorn a překrásná elfka v květovaných šatech Florimindiel.
Bestiář
Harpunář
- 9 HP, kožená zbroj (1) a štít (+1), harpuna d8 (blízko + hod), prak d4 (hod)
- Pomáhat a chránit
Harpunářský oficír
- 12 HP, kroužkovka (2) a štít (+1), meč (1d8) nebo luk (1d6)
- Udržet tvář, postavení