Poznámky
Z Grand Campaign
Cíle
- Porazit mořskou příšeru
- Zjistit, co je zač
- Zjistit, co o ní ví pašerák Tur, který kolem ní umí plout
- Pomoci Ochrapkovi vyprovokovat Tura
- Přinést Haggukovi důkaz, že máme na Tura
- Pomoci Ochrapkovi vyprovokovat Tura
- Zabránit šíření bahení horečky
- Zjistit, co se stalo s kouzelníkem, jehož majetek měl Mersin ve sklepě
Co o kom víme
- Tur – nejmocnější pašerák, který zastrašuje všechny ostatní, chceme zjistit, jak ovládá příšeru
- Hagguk Masák – hospodský v přístavní knajpě Utržená pracka, přivydělává si pašováním, pomohli jsme mu s slizošnečí infestací a dohodli se, že se do boje proti Turovi pustí, když mu přineseme důkaz, že na to máme
- Ochrapka Felton – chce vyprovokovat a porazit pašeráka Tura, proto se taky pustil do pašování. Dohodli jsme se, že mu pomůžeme.
- Serpek – zloun s hadím symbolem, který chce zničit městkou radu
- Mersin – pod krytím handlířství provozuje gladiátorskou arénu, kam unáší bojovníky
- Bilbo Květinka – hobití bojovník, kterého jsme zachránili z Mersinovy arény
- učeň Poroxia Verna – jeho majetek měl Mersin v truhlici, co se s ním stalo?
- Morok – zloděj a pašerák z Haggukovy party, kterého jsme zachránili od bahení horečky