Legenda o probuzení trpaslíků a bohyni Uriel: Porovnání verzí

Z Grand Campaign
(založena nová stránka s textem „''8.6.2024 - Dračí doupě II'' ''Provizorní verze, než se doplní jména a detaily.'' Tento příběh byl vytesán v podobě reliéfů ve vstupní síni starého trpasličího města TBD. Popisuje probuzení trpaslíků, jejich výstup na povrch země a první kontakt s bohyní vodních sil, Uriel tak, jak jej v pozdějších věcích interpretovali historici. Na většině obrazů, vyjma posledního, jsou znázorněny čtyři postavy, historic…“)
 
Řádek 10: Řádek 10:


Reléf z černé žuly, vyobrazující temnotu. Všechny postavy mají místo očí rubíny, srdce a velké tepny pokrývají linky rubínového prachu. To znázorňuje, že zrakem vnímají tělesné teplo svých druhů.
Reléf z černé žuly, vyobrazující temnotu. Všechny postavy mají místo očí rubíny, srdce a velké tepny pokrývají linky rubínového prachu. To znázorňuje, že zrakem vnímají tělesné teplo svých druhů.
* TBD-Sars olizuje TBD-Fenixo rameno - zkoumá, co dokáží další smysly.
* TBD-Sars olizuje TBD-Jezusovi rameno - zkoumá, co dokáží další smysly.
* TBD-Deny hmatem hledá cestu ven.
* TBD-Deny hmatem hledá cestu ven.
* TBD-Jezus ....
* TBD-Fenixo prohmatává zemi.
* TBD-Jezus má otevřená ústa a kresba připomínající bublinu naznačuje objev řeči.


== Obraz II.: Láva ==
== Obraz II.: Láva ==

Verze z 2. 7. 2024, 13:54

8.6.2024 - Dračí doupě II

Provizorní verze, než se doplní jména a detaily.

Tento příběh byl vytesán v podobě reliéfů ve vstupní síni starého trpasličího města TBD. Popisuje probuzení trpaslíků, jejich výstup na povrch země a první kontakt s bohyní vodních sil, Uriel tak, jak jej v pozdějších věcích interpretovali historici.

Na většině obrazů, vyjma posledního, jsou znázorněny čtyři postavy, historici je pojmenovali (TBD jména)

Obraz I.: Probuzení

Reléf z černé žuly, vyobrazující temnotu. Všechny postavy mají místo očí rubíny, srdce a velké tepny pokrývají linky rubínového prachu. To znázorňuje, že zrakem vnímají tělesné teplo svých druhů.

  • TBD-Sars olizuje TBD-Jezusovi rameno - zkoumá, co dokáží další smysly.
  • TBD-Deny hmatem hledá cestu ven.
  • TBD-Fenixo prohmatává zemi.
  • TBD-Jezus má otevřená ústa a kresba připomínající bublinu naznačuje objev řeči.

Obraz II.: Láva

Ve spodní části jsou rudé kameny, znázorňující lávu. V horní části jsou z obou stran reliéfem naznačeny ochozy nad lávovým proudem.

  • TBD-Sars na pravém ochozu pomáhá TBD-Jezusovi, který nedokoskočil.
  • TBD-Fenixo sbírá na levém ochozu cosi zeleného, plíseň, mech nebo rostlinku, které stačilo světlo z lávy.
  • TBD-Deny mezi oběma ochozy v poloze, jako by lezla po zdi.

Obraz III.: Jídlo

Uprostřed okrouhlé jeskyně je jakýsi hmyz, kousek od hnízda.

  • TBD-Deny natahuje ruku směrem k hmyzu a láká ho pryč. Kolem jejího těla jsou tenké zvlněné linky symbolizující zápach.
  • TBD-Jezus a TBD-Fenixo vybírají mezitím z hnízda kulovitá vejce.

Obraz IV.: Voda

Modré jezírko v němž je stalagmit připomínající ženskou siluetu. Shora na něj kape. Scéna má bílou auru, jako by voda zářila.

  • TBD-Sars vylézá z jezírka a také má kolem sebe autu.
  • TBD-Deny do jezírka močí.

Obraz V.: Krev

Na břehu jezírka bojuje čtveřice se třemi skřetovitými siluetami, jedna z nich vypadá jako šaman.

  • TBD-Jezus hází kamení na šamana
  • TBD-Sars se válí na zemi, zápasí se skřetem
  • TBD-Fenixo rozbíjí hlavu skřetovy, který se napřahuje na TBD-Sarse.
  • TBD-Deny táhne krvácejícího mrtvého skřeta do vody jezírka.

Obraz VI. Chiméra

Úzký tunel spojuje na jedné straně jeskyni s chimérou, na druhé straně dno jezera.

  • TBD-Sars bojuje s chimérou.
  • TBD-Fenixo a Jezus jsou obklopeni jakousi bublinou, vycházející z TBD-Deny-
  • TBD-Deny se rukou dotýká dna jezera a je naznačena prýštící voda.

Obraz VII. Hvězdné nebe

Pouhé tři postavy jsou na břehu jezera, hledí na noční oblohu plnou hvězd.

  • Na hladině jezera je vír.
  • V pozadí za nimi je znázorněna sopka.
  • Nad lesem za jezerem stoupá dým a vylétá odtamtud chiméra.