Královský strom: Porovnání verzí

Z Grand Campaign
 
(Není zobrazeno 47 mezilehlých verzí od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
<imagemap>
File:Královský strom profil.png|300px|alt=Klikni na lokaci pro zobrazení
rect 0 2967 2476 3504 [[#Hrobka]]
rect 0 2644 2476 2967 [[#Úroveň bažin]]
</imagemap>
<imagemap>
<imagemap>
File:Královský strom Půdorys.png|1100px|alt=Klikni na lokaci pro zobrazení
File:Královský strom Půdorys.png|1100px|alt=Klikni na lokaci pro zobrazení
rect 453 1227 569 1526 [[#Spodní přístup ke katakombám]]
rect 453 1227 569 1526 [[#Spodní přístup do hrobky]]
rect 389 1543 444 1647 [[#Osamocený sarkofág]]
rect 389 1543 444 1647 [[#Osamocený sarkofág]]
rect  89 1404 387 1706  
rect  89 1404 387 1706 [[#Pohřebiště předků]]
rect 149 1231 327 1345 [[#Svatyně Keory]]
rect 625 1721 690 1769 [[#Studna]]
rect 626 1533 747 1711 [[#Harpunářské skladiště]]
rect 806 1533 985 1711 [[#Dolní strážnice]]
</imagemap>
</imagemap>


== Vrchol ===
'''8A'''
{{#spoiler:
Observatoř
- **Hliněné tabulky** ⇒ Časy západů a východů slunce, letních období, záplav
- **Hejno vran** → Budou dorážet, jsou zvyklé, že jim strážce majáku nosí zbytky.
}}
== Horní koruna ==
'''7A'''
{{#spoiler:
Průchozí místnost
* '''Stopy v prachu''' → od dveří ke dveřím a na schody nahoru, ne dolů.
}}
'''7B'''
{{#spoiler:
Ovocná zahrada
* '''Oživlé větve''' → kamarádí se strážcem majáku
** 15 HP, dřevěná kůra (1), trnité větve (d10, +1průraz)
}}
'''7C'''
{{#spoiler:
Maják
* '''Poklop''' → do strážcovy ložnice
}}
== Střed koruny ==
'''6A'''
{{#spoiler:
Pracovna dvorního čaroděje
* '''Mrtvola čaroděje''' ⇒ rozbitá hlava, natažený k soše.
* '''Vypáčená truhla''' → pohozená harpunářská helma
* '''Oživený služebník''' hliněná figurka s bronzovými pásky → bez pána zešílel
** 10 HP, bronzový (2), bronzové pazoury (d6+1), odhození
* Spousta podivných bronových udělátek - magosvodů
* Destičky popisující, jak s pomocí bronzu amplifikovat kouzla a kletby
* Malá pec na tavení bronzu.
}}
'''6B'''
{{#spoiler:
Průchozí místnost, prázdná
}}


== Nad úrovní mostu ==
'''6C'''
{{#spoiler:
Pokoj Hlídače majáku
* '''Hlídač majáku''' - podivín, mumlá si pro sebe, ale neškodný
* '''Hliněné tabulky''' ⇒ Časy západů a východů slunce, fází měsíce, letních období, záplav ... dokáže perfektně odadnout čas přílivu, odlivu
}}


'''1A'''
== Spodek koruny ==
 
'''5A'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Hlavní sál
Horní sál pro soukromé slavnosti
- 6 harpunářů uvnitř, 4 před branou, 2 oficíři
* '''Vyklizený sál''' → na zemi prach, dlouho sem nikdo nechodí jen slabá cesta k mostku, kde je prachu míň → pírka velkého ptáka, dravce. Stopy velké kočky.
}}
}}


'''2B'''
'''5B'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Velká jídelna
Předpokoj herního salónku
- 10 harpunářů, 2 oficíři
* '''Tapisérie''' → vytkávaná stříbrem, vyobrazuje první elfy, jak vystupují z Moře a vítá je člověk se smečkou psů (cena 200 šekelů).
* '''Chuchvalce''' → směsi krátkých a dlouhých chlupů pískové a hnědé barvy, orlí pera
}}
}}


'''5C'''
{{#spoiler:
Herní salónek, gryfí pelech
* '''Gryf''' → vyhnaný z hnízda, rozešel se se svou samicí. Hledá nové místo, takové, kde by udělal dojem.
** 10 HP, tvrdá kůže (1), zoban (d8+3)
** Suď něčí hodnotu, Přenes spojence, Udeř zhora
}}


'''3B'''
'''5D'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Noclehárna hlídky
* '''Kůrové larvy'''
- 10 harpunářů, 2 oficíři
** 7 HP, malé - rány jdou vedle (1), kousance (d6)
** Špiní a slizí
** Trhají věci
}}
}}
== Rozsocha ==


'''4A'''
'''4A'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Královská věštírna
Královská věštírna
- 4 oficíři
* '''Tři harpunářští oficíři''' → podplacení Hadikem, věrní, hlídají krále.
* '''Ostrá, ale slabá vůně květin''' ⇒ z východní chodby
}}
}}


'''4B'''
'''4B'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Královská ložnice
Královská ložnice
- ???
* '''Královské lůžko''' →  na něm nemocný král, neschopný slova dokud není vyléčen
* '''Silná vůně koření a bylin''' → léčivých bylin
* '''Stůl s léky''' → postříbřené zrcadlo není umístěno nad stolem, ale bokem na zdi pod divným úhlem ⇢ tajný průchod to Královy ložnice.
 
Pokud krále zvednou, tak:
* Požádá je, aby mohl zůstat pŕedstírat nemoc a zjistit, co se děje ve méstě v jeho nepřítomnosti.
* Pošle je vypátrat, kdo se v jeho jméně usadil v jeho vile
* A sdělí, že mořská nestvůra potopila "Velikána", Mořenskou trirému, která vezla velmi cenný náklad.
}}
}}


'''6C'''
'''4C'''
{{#spoiler:
Panská koupelna ložnice
* '''Půlkruhová vana''' →  vyčarovaná elfím kouzlem, vyrostlá z kmene stromu
* '''Slaboučká vůně koření a bylin''' → nejsilnější je v jihovýchodním rohu ⇢ tajný průchod to Královy ložnice.
}}
 
== Kmen, horní část ==
 
'''3B'''
{{#spoiler:
Hudební sál
* V severní časti velký buben.
* V policích další hudební nástroje
* Zapadané prachem
}}
 
'''3B'''
{{#spoiler:
Noclehárna hlídky
- 10 harpunářů
- šance 5z6 že spí
}}
 
'''3C'''
{{#spoiler:
Noclehárna oficírů
- 2 oficíři
- šance 5z6 že spí
}}
 
'''3D'''
{{#spoiler:
Malá pracovna
- Léky, byliny ve flakóncích, vůně
- '''Felčar''' - dobře uplacený Hadikem. Kdyby na něj postavy udeřili, nemocný je strážce majáku.
}}
 
== Kmen, střední část ==
 
'''2A'''
{{#spoiler:
Předsálí
* '''Heroldský stoleček''' - hliněné tabulky se záznamy jmen
}}
 
'''2B'''
{{#spoiler:
Slavnostní sál
* '''Velký stůl slouží''' → jídelna/společenská místnost harpunářů.
* 10 harpunářů, 2 oficíři
* Šance 1z6, že zrovna jedí.
}}
 
'''2C'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Hlídači majáku ???
Kuchyně
* '''Černá kuchyně''' → Dýmník dutou větví ven ze stromu
* '''Skříně''' → Hrnečky od vzácných koření, přeházené, v nich hala-bala low-cost suroviny.
}}
}}


== Hlavní vstup z mostu ==


'''7C'''
'''1A'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Maják
Hlavní sál
- ???
* '''Kulatý stolek''' → 6 harpunářských stráží + 1 oficír, pokud nejsou dole na jídle, 3z6 že se snaží nějak zabavit
* '''Prázdný podstavec''' → zjevně na něm chybí nějaká socha
* '''Venku před branou''' → 4 harpunářské stráže + 1 oficír
}}
}}


== Pod úrovní mostu ==
== Opevnění pod úrovní mostu ==


'''-1A'''
'''-1A'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Tajemství blázna Bannitha.
Střelecká bašta
- ???
* '''Zádveří''' → smotané lano
* '''Jižní část''' → pelech šaška Banitha. Kavalec, zbytky harpunářského jídla. V podlaze díra do -2C.
* '''Východní výklenek''' → 4⨯ luk + 80 šípů
Šašek Banith
* 6HP, podivný oděv, vozembouch (1d6)
* Výkřiky:
** "Pst, pst, uslyší nás, zkazíte mi fórek!"
** "Jestli vám někdo jde po krku? Zeptejte se Neda. Mě mlčí, mlčí ... všichni na mě zapomněli."
** "Neopustil jsem krále, ne neopustil. Jsem pořád s ním, v jeho domě. Je blíííííízkooooo."
** "Bude ze mě strašidlo, bu bu ble ble...!"
** "Počítá se grifí varle jako grifí vejce? Hahahaha."
** "Holubičky zazpívají, když jim zapískáte. Písk! Písk!"
}}
}}


Řádek 64: Řádek 218:
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Audienční sál
Audienční sál
- Kamenné holubice zdobící trůn prý umí zpívat baladu o Florimindě, zatracené nevěstě Uthragona Zhlouplého. Je pohřbena kdesi v těchto zdech.
* '''Trůn''' → Zdobený Kamennými holubicemi ⇒ Zazpívají baladu o Florimindě, zatracené nevěstě Uthragona Zhlouplého a tragické smrti a pohřbení kdesi v kořenech.
* '''Velký stůl''' → Šance 1z6, že zde budou harpunáři z 1A a -2B na jídle.
* '''Vysoký strop''' ⇢ Průchod ke střelecké místnosti -1A
}}
}}


'''-3C'''
'''-2B'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Harpunáři (10x)
Pokoj pro hosty
* '''Postel''' → Spí v ní Harpunářský oficír
* '''Tuhlice u paty postele''' → Vrzající víko ⇒ 70 šekelů žoldu
}}
}}


'''-3D'''
'''-2C'''
{{#spoiler:
{{#spoiler:
Skladiště
Jednací sál
* '''Velký pracovní stůl''' → Spí v ní Harpunářský oficír
* '''Nástěnná mapa okolí mořenu''' → Zlaté vykládaný rám (40 šekelů) ⇒ Nad mapou nastražená smradubomba - poslední vtípek šaška Banitha
* '''Prostor za mapou''' → 8⨯ luk + 160 šípů
}}
}}


== Úroveň bažin ==
=== Dolní strážnice ===
'''-3C'''
* '''Stůl a lavice''' → Rozehrané karty, rozjedené jídlo
* '''Harpunáři''' (10x)
=== Harpunářské skladiště ===
'''-3D'''
* '''Bedny a pytle''' → Čerstvé jídlo, pravidelně obnovované harpunáři.
=== Studna ===
'''-3E'''
'''-3E'''
{{#spoiler:
* '''Okrouhlá jáma''' → Sladkovodní studna na vodu filtrovanou kořeny.
Studna
}}


== Svatyně Keory ==
== Hrobka ==
=== Svatyně Keory ===
'''-4A'''
'''-4A'''
* '''Dvojice soch''' → elfka a člověk, zakladatelé Mořenu.
* '''Dvojice soch''' → elfka a člověk, zakladatelé Mořenu.
* '''Západní sarkofág''' → elfská kostra
* '''Západní sarkofág''' → elfská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Všechno zřetelně elfí práce, ale hodně, hodně stará.
* '''Východní sarkofág''' → lidská kostra
* '''Východní sarkofág''' → lidská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Hrubší, lidská práce. Také hodně, hodně stará.
* '''Prostřední sarkofág''' → kostra dráčete
* '''Prostřední sarkofág''' → kostra dráčete, obětované bohyni Keoře, aby jim pomohla vyrvat Aldacíre (Mořen) ze spárů džungle.
* '''Reliéf''' → znázorňuje elfku a člověka, jak předkládají obětinu bohyni Keoře a ta jim pomáhá vyčistit bažinu od nestvůr


== Pohřebiště předků ==
=== Pohřebiště předků ===
'''-4B'''
'''-4B'''
* '''Prázdné výklenky''' → stopy po odnesených sakrofázích
* '''Prázdné výklenky''' → stopy po odnesených sakrofázích
Řádek 96: Řádek 267:
* '''Úzká puklina na východ''' → dříve maskovaná
* '''Úzká puklina na východ''' → dříve maskovaná


== Osamocený sarkofág ==
=== Osamocený sarkofág ===
'''-4C'''  
'''-4C'''  
* '''Sarkofág s nápisem''' → "Zde leží můj věrný štítonoš" ⇒
* '''Sarkofág s nápisem''' → "Zde leží můj věrný štítonoš" ⇒
Řádek 102: Řádek 273:
** Byl zapastěný, aby Florimindiel zabil pokus ji vysvobodit
** Byl zapastěný, aby Florimindiel zabil pokus ji vysvobodit


== Spodní přístup ke katakombám ==
=== Spodní přístup do hrobky ===
'''-4D''' Sochy, po levé straně elfové, po pravé lidi. V řadě bojovník, kopijník a lučišník.
'''-4D'''
* Sochy jsou oživlé, strážci. Mají instrukce vpustit dovnitř jen elfy a lidi
* '''Sochy''' → po levé straně elfové, po pravé lidi. V řadě bojovník, kopijník a lučišník Sochy jsou oživlé, strážci. Mají instrukce vpustit dovnitř jen elfy a lidi.
* Na tapisériích vyobrazen statný lidský muž jménem Uthargorn a překrásná elfka v květovaných šatech Florimindiel
* '''Tapisérie''' → vyobrazen statný lidský muž jménem Uthargorn a překrásná elfka v květovaných šatech Florimindiel.
 
== Bestiář ==
 
=== Harpunář ===
* 9 HP, kožená zbroj (1) a štít (+1), harpuna d8 (blízko + hod), prak d4 (hod)
* Pomáhat a chránit
 
=== Harpunářský oficír ===
 
* 12 HP, kroužkovka (2) a štít (+1), meč (1d8) nebo luk (1d6)
* Udržet tvář, postavení

Aktuální verze z 28. 8. 2024, 18:15

Klikni na lokaci pro zobrazení#Hrobka#Úroveň bažin
Klikni na lokaci pro zobrazení#Spodní přístup do hrobky#Osamocený sarkofág#Pohřebiště předků#Svatyně Keory#Studna#Harpunářské skladiště#Dolní strážnice

Vrchol =

8A

Horní koruna

7A

7B

7C

Střed koruny

6A

6B

6C

Spodek koruny

5A

5B

5C

5D

Rozsocha

4A

4B

4C

Kmen, horní část

3B

3B

3C

3D

Kmen, střední část

2A

2B

2C

Hlavní vstup z mostu

1A

Opevnění pod úrovní mostu

-1A

-2A

-2B

-2C

Úroveň bažin

Dolní strážnice

-3C

  • Stůl a lavice → Rozehrané karty, rozjedené jídlo
  • Harpunáři (10x)

Harpunářské skladiště

-3D

  • Bedny a pytle → Čerstvé jídlo, pravidelně obnovované harpunáři.

Studna

-3E

  • Okrouhlá jáma → Sladkovodní studna na vodu filtrovanou kořeny.

Hrobka

Svatyně Keory

-4A

  • Dvojice soch → elfka a člověk, zakladatelé Mořenu.
  • Západní sarkofág → elfská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Všechno zřetelně elfí práce, ale hodně, hodně stará.
  • Východní sarkofág → lidská kostra → měděné náramky, kostěnný náhrdelník, stříbrný prsten. Hrubší, lidská práce. Také hodně, hodně stará.
  • Prostřední sarkofág → kostra dráčete, obětované bohyni Keoře, aby jim pomohla vyrvat Aldacíre (Mořen) ze spárů džungle.

Pohřebiště předků

-4B

  • Prázdné výklenky → stopy po odnesených sakrofázích
  • Elfí sarkofágy → hroby starých předků
  • Úzká puklina na východ → dříve maskovaná

Osamocený sarkofág

-4C

  • Sarkofág s nápisem → "Zde leží můj věrný štítonoš" ⇒
    • Uvnitř sarkofágu byla za živa pohřbena spící Florimindiel
    • Byl zapastěný, aby Florimindiel zabil pokus ji vysvobodit

Spodní přístup do hrobky

-4D

  • Sochy → po levé straně elfové, po pravé lidi. V řadě bojovník, kopijník a lučišník → Sochy jsou oživlé, strážci. Mají instrukce vpustit dovnitř jen elfy a lidi.
  • Tapisérie → vyobrazen statný lidský muž jménem Uthargorn a překrásná elfka v květovaných šatech Florimindiel.

Bestiář

Harpunář

  • 9 HP, kožená zbroj (1) a štít (+1), harpuna d8 (blízko + hod), prak d4 (hod)
  • Pomáhat a chránit

Harpunářský oficír

  • 12 HP, kroužkovka (2) a štít (+1), meč (1d8) nebo luk (1d6)
  • Udržet tvář, postavení